HEJDÅ FÖR DENNA GÅNGEN

Trogna läsare har väl antagligen märkt att jag inte uppdaterat bloggen på flera dagar. Hösten börjar dra in och fotoinspirationen avtar. Visst har vi ätit god mat, denna veckan har vi till och med bestämt att köra all in på vegetariskt. Det är kul med temaveckor, då lägger man extra fokus på att det ska bli bra och det blir en kul snackis i huset. Men bilder blir det inga bra i detta ljuset inomhus, och går jag ut kyls både jag och maten ner mycket fort.. 
 
Dregelgott är en säsongsblogg och kan efter denna sommaren säga att jag är förvånad över hur jag ändå lagt ner en del tid på den. Älskar att fota och har knäppt flera bilder som jag gillar, på grund av bloggen. Hade ju inte spontant tagit fram kameran varje gång jag eller någon lagat dregelgod mat utan en blogg. Hade ätit upp den direkt! Fast kanske har detta också gjort att jag njutit extra mycket av maten, när jag väl får sätta i gaffeln och äta den. Somsagt blir matbilder blir aldrig bra utan bra ljus, och det är dels därför jag valt från början att bara ha dregelgott under sommaren. Dessuton gör skola och skojigheter att schemat blir för späckat för att driva en blogg som är kontinuerlig och rolig att följa. Jag vill dock glatt meddela att jag planerar att fortsätta blogga på dregelgott nästa sommar. Ni får jättegärna kommentera vad ni har tyckt var bättre/sämre med bloggen. Vilka inlägg har varit mest inspirerande/roliga att läsa?
 
Hoppas några av er vill läsa bloggen igen nästa sommar! Tagga! Tack för mig:)
 



Kom ihåg mig?